Ne yapıyorsun sen Dc!!?!?!!?

Her kes delicesine İnfinity War-ı konuşuyor.İnternet camiası spoilerle dolup taşıyor ve insanlar deli gibi film incelemesi yapıyor.Ve kimse bu dönemde İnfinity War-dan başka filmleri takmıyor ve doğal olarak bu yapımlar gölgede kalıyor.Bizim görevimiz ise bu tür filmleri ve ya animasyonları sizlere sunmaktır.Bu gün sizlere 2 tane animasyon filmi önericem.2side 2018 yapimi ve dc tarafindan yapilmis.Dc-nin sinema evreninde filmleri pek basarili olmasada Marvelle kiyasda tabiiki,animasyon filmleri tartisalamaz fark atar. Batman Ninjayi bir kac aydir bekliyordum.Fragmanı izlediğimde çıldırmıştım ve hatda bu iş tutar demiştim.Eski Japon kültürü samurailar,ninjalar,katanalar hep ilgimi çekmiştir.Animasyonu bu gün izledim fakat beklentimin altinda gibi oldu 10 uzerinden 5-6 arasinda gidip gelirdim..Batman Ninja konsepti iyiydi ama senaryonu tutduramamislar gibiydi.İzleyenler varsa yorumlarda bildirsin yada izlediginiz baska animasyonlar varsa onerirmisiniz?Fazla konusurdum fakat spoiler vermek istemiyorum aranizda izlemek isteyenler ola bilir.

Comments

Popular posts from this blog

Bright

6ci his

Inside Man